Vad händer under skuggjägareåret 2019?

Publicerad 2019-01-01 10:00:00 i Cassandra Clare, Chain of Gold, Ghosts of the Shadow Market, Shadowhunters, Säsong 3, The Eldest Curses, The Last Hours, The Red Scrolls of Magic,

Gott Nytt År underbara läsare och välkomna till skuggjägareåret 2019!
 
Jag hoppas att Nyårsaftonen varit bra och att ni nu är redo att ta klivet in i ett nytt år. Även om vi lämnat ett väldigt händelserikt år bakom oss så kan vi hoppas att detta året ger oss fler positiva än negativa saker att prata om.
 
Visst känns det ändå skönt med ett helt nytt år? Vi har ingen som helst aning om vad som kommer att hända eller vilka underbara historier som vi kommer att få läsa om i Cassandra Clares böcker som släpps i år.
 
Även om vi inte vet exakt vad 2019 kommer att innebära för oss skuggjägarefans så vet vi att vi kommer att få följande under året:
 
  • Säsong 3B av Shadowhunters har premiär 25 februari.
  • The Red Scrolls of Magic - bok 1 ur serien The Eldest Curses släpps 2 april.
  • Ghosts of the Shadow Market boken med alla noveller plus två extra noveller släpps 4 juni.
  • Chain of Gold - bok 1 ur serien The Last Hours släpps 19 november.
Jag räknar med att vi kommer att få bilder och teasers från Shadowhunters 3B, samt en mängd med citat från Cassies kommande böcker. Vi säger väl inte heller nej till några bokomslag för kommande böcker?!
 
Med tanke på att de sista avsnitten av Shadwohunters kommer att visas i maj eller juni så kan vi nog räkna med en hel del tweets från skådespelarna med avskedshälsningar - kanske. Det känns ju faktiskt lite trist att Shadowhunters kommer att avslutas i år. Vad skall jag fylla bloggen med då liksom?
 
Som tur är så är det några månader dit. Först skall vi väl bara njuta av de 10 avsnitten som vi ännu inte sett.
 
Jag hoppas att ni vill vara med mig även detta år och diskutera Shadowhunters avsnitt och bokreleaser.
Som vanligt får ni gärna komma med förslag om vad jag skall skriva om eller om det är något som ni gärna vill veta mer om som berör Cassie, Shadowhunters eller skuggjägare i allmänhet. Tveka inte att kontakta mig antingen genom bloggen, Facebook eller e-mail. All info om detta hittar ni i menyn till höger (om ni besöker sidan via en dator).
 
Jag ser framemot ett nytt spännande skuggjägare-år tillsammans med er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej