Shadowhunters 3B - bakom kulisserna med Simon och Luke

Publicerad 2018-10-29 23:22:50 i Alberto Rosende/Simon, Bilder, Dominic Sherwood/Jace, Isaiah Mustafa/Luke, Katherine McNamara/Clary, Shadowhunters, Säsong 3,

Freeform fortsätter att ge oss fler bilder från inspelningarna av säsong 3, via Shadowhunters sociala medier, även om de vet att det som fansen helst vill ha är ett datum för när 3B kommer att börja visas. Men jag antar att vi skall vara glada för att de ger oss något.
 
Denna bilden är från inspelningarna av 3B med Simon och Luke på the Hunter´s Moon.
https://pbs.twimg.com/media/DqsSiJdXQAE9o0D.jpg
 
För några dagar sedan gav de oss även en bakom kulisserna bild på Clace från inspelningarna av säsong 3A.
 
https://pbs.twimg.com/media/DqhtAdiWkAAKBnj.jpg
 
Som sagt... inget officiellt datum är satt ännu för 3B - allt vi vet är att avsnitten kommer att visas under våren 2019.

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2018-10-30 15:35:53

Så sant, vi vill ju helst av allt se resten av säsongen NU! Men jag är såklart ändå glad för att de delar foton osv :)

Och samtidigt som jag håller på att längta ihjäl mig efter QoAD så blev jag jätteglad idag när jag fick mejl från Bokus om att The Mortal Instruments graphic novel del 2 nu går att beställa, vilket jag såklart genast gjorde :)

Svar: Ja, den släpps ju idag. Skall precis till att skriva ett inlägg om det, :p
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej