Shadowhunters nyheter i morgon

Publicerad 2018-11-02 22:10:00 i Isaiah Mustafa/Luke, Katherine McNamara/Clary, Shadowhunters, Säsong 3,

Okej nu händer det ÄNTLIGEN något som har med Shadowhunters att göra. Det har varit ganska tyst om Shadowunters i mer än 6 månader, men nu har flera av skådespelarna bl.a. Kat McNamara och Isaiah Mustafa twittrat att det kommer att komma någon form av nyheter i morgon, lördag.
 
 
 
 
Men vad för sorts nyheter nämner de inte... Men Isaiah har inkluderat hashtaggen #ShadowhuntersSeason3 så det kan ju vara allt från ett premiärdatum till en trailer eller bilder på skådespelarna som deras karaktärer (inte så troligt kanske).
 
Det bästa vore ju om vi får en säsong 4. Men det är nog det minst troliga just nu.
 
Nu får vi bara vänta på nyheterna helt enkelt.
Har ni några idéer om vad det kan vara som de tänker avslöja imorgon?
 
Tack till Cecilia som gjorde mig uppmärksam på detta.
 
 

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2018-11-03 18:17:02

Och så fick vi bara ett datum, jag som blev så himla glad att vi äntligen skulle få nyheter. Visst, jag är glad att 3b kommer att sändas, ett tag var jag till och med rädd de inte skulle visa någon serieavslutning men ändå.. Jag hann få förhoppningar att vi lyckades rädda shadowhunters.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej