10 Dagar kvar till Queen of Air and Darkness

Publicerad 2018-11-24 21:36:21 i Queen of Air and Darkness, The Dark Artifices,

10 dagar kvar!! Jag upprepar det är BARA 10 dagar kvar till Queen of Air and Darkness!
 
I boken kommer vi att få se på vilka olika sätt som familjen hanterar Livvys död.
Bl.a. så kommer Ty att vilja försöka att återuppväcka Livvy.
I en scen kommer Emma att gråta ohämmat över några av Livvys kläder som Emma precis skulle stoppa i tvättmaskinen, innan hon insåg att Livvy är borta.
Lilla Max och Rafael kommer att trösta Tavvy.

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2018-11-24 22:49:55

Så nära men så långt ifrån..! Jag hade sååå gärna velat börja läsa redan nu kväll :)

Jag har inte fått nåt leveransmeddelande om min förbeställning (Waterstones, UK) än, så jag kommer med all sannolikhet inte hinna få pappersboken till releasedagen. Siktar in mig på att köpa e-boken också, läsa den åtminstone första dagarna/veckan. Väldigt viktigt med en handlingsplan när det gäller så här viktiga saker, eller hur, haha! ;) :)

Svar: Ja, men absolut. Bokhandlarna online i Sverige verkar ju vara sniglar när det kommer till förhandsbokning. Än så länge kan man bara bevaka boken. Alltså hallå!! Kan jag inte bara få förhandsboka den? Men tydligen inte. *suck*
Så just nu ser det inte alls ljust ut för mig heller med att få hem boken i pappersformat på releasedagen så jag har också siktat in mig på att köpa e-boken. Absolut bättre än ingenting.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej