Vad händer under skuggjägare-året 2018?

Publicerad 2018-01-01 10:00:00 i Cassandra Clare, Ghosts of the Shadow Market, Magisterium, Queen of Air and Darkness, Shadowhunters, Säsong 3,

Gott Nytt År och välkomna till ett nytt skuggjägare-år då vi skriver 2018!
 
Jag hoppas att ni har haft en underbart bra Nyårsafton och att ni nu är riktigt redo att ta klivet in i ett nytt år.
Även om vi lämnar ett underbart skuggjägare-år bakom oss så är det väl ändå skönt att på något sätt starta ett helt nytt år?!
Ett år som vi ännu inte vet vad det kommer att föra med sig. Förutom några saker.
 
Det som vi med största sannolikhet kommer att inträffa under 2018 är följande:
  • Shadowhunters säsong 3 har premiär 20 mars (kanske dags att börja med en nedräkning?)
  • Sju e-böcker från serien Ghosts of the Shadow Market kommer att släppas från april och sedan får vi en ny novell varje månad,
  • Queen of Air and Darkness släpps 4 december
  • Magisterium bok 5 - The Golden Tower släpps under hösten.
Vi kan nog även räkna med att vi under året kommer att få en del citat från Cassies kommande böcker, samt bokomslag till en eller flera av böckerna.
 
Givetvis även bilder, videor m.m från säsong 3 av Shadowhunters som borde komma när vi närmar oss premiären i mars.
 
Vi kan även hålla tummarna för att vi får ett besked om det blir en säsong 4 av Shadowhunters. Dessa besked brukar komma i April-Maj, men kan hända att det blir något senare nu, med tanke på att premiären av säsong 3 är i Mars och inte i Januari som den varit för säsong 1 och 2.
 
Jag hoppas att ni vill fortsätta att vara med mig även under detta kommande år av Shadowhunters och skuggjägare! Och att ni vill diskutera de kommande säsong 3 avsnitten, då det alltid är lika kul att få läsa vad ni tycker om avsnitten. Om ni har samma åsikt som mig, eller inte ;)
 
Som vanligt får ni gärna komma med förslag om vad jag skall skriva om eller om det är något som ni gärna vill veta mer om som berör Cassie, Shadowhunters eller skuggjägare i allmänhet. Tveka inte att kontakta mig antingen genom bloggen, Facebook eller e-mail. All info om detta hittar ni i menyn till höger (om ni besöker sidan via en dator).
 
Jag ser framemot ett nytt spännande skuggjägare-år tillsammans med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej