Chain of Gold omslaget avslöjas online

Publicerad 2018-12-08 17:42:28 i Cassandra Clare, Chain of Gold, The Last Hours,

När en serie avslutas börjar en ny. För bara några dagar sedan släpptes ju den sista delen i The Dark Artifices - Queen of Air and Darkness och med tanke på storleken på boken så är det fullt förståeligt om ni inte är så många som har läst ut den ännu - jag har definitivit inte hunnit med det.
 
Men om bara några dagar kommer Cassandra Clare att avslöja hur omslaget till Chain of Gold - den första boken i serien The Last Hours kommer att se ut. För att alla hennes fans inte skall missa detta så kommer avslöjandet att visas online.
 
 
Som ni ser i inlägget ovan så får ni skriva in 12 december i kalendern - då är Cassandra på en boksignering på Barnes & Noble i Los Angeles och under det eventet kommer alltså omslaget att visas för första gången. Hela avslöjandet kommer även att visas online via länken youtube.com/polandbananasbooks.
 
Tyvärr för oss här i sverige så kommer detta att ske kl. 04.45 den 13 december. Så är ni inte jättemorgonpigga så känns det inte som att det är något som många av oss kommer att se live. Men jag tänkte ändå att jag skulle informera de av er som möjligen är intresserade av att se det.
 
Jag kommer givetvis att lägga upp en bild på omslaget här på bloggen så fort jag hinner den 13:de.
 
____________________
 
Hur många av er längtar till att få läsa en helt ny serie av Cassie? Och har någon redan läst ut Queen of Air and Darkness?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej