City of Bones 10 års utgåva och the graphic novel - nu till försäljning.

Publicerad 2017-11-07 19:08:00 i City of Bones, The Mortal Instruments, The Mortal Instruments: The Graphic Novel,

Om ni inte är en av de lyckligt lottade som redan fått ert exemplar av City of Bones 10 års utgåvan så kan ni från och med idag köpa den där böcker säljs.
 
Igår delade Cassie via Instagram bilder på två av de filer som Klaven har av några av karaktärerna från City of Bones.
 
 
Hos Amazon kan ni se några sidor och några helsides porträtt som finns med i boken.
 
 
Idag släpps även volym 1 av The Mortal Instruments: The Graphic Novel alltså en illustrerade utgåvan av boken, precis som i en serietidning, där alla bilder är ritade av Cassandra Jean.
I boken kommer ni att hitta karaktärsporträtt på de sex huvudkaraktärerna. Klicka på bilden av Simon för att se de resterande fem bilderna.
http://78.media.tumblr.com/eabb67b89944951b5a86ff2084149cbc/tumblr_oyt0v8jd4J1vs47w4o2_1280.jpg
 
Ni kan se några av sidorna från boken via länkarna nedan:
 
Har ni ännu inte köpt en eller båda böckerna kan ni givetvis göra det online bl.a. från dessa sidor:
Bokus
10 års utgåvan - 132kr.
The Graphic Novel - 124kr.
Adlibris
10 års utgåvan - 154kr.
The Graphic Novel - 116kr.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2017-11-07 19:55:10

Ååh, va' härligt med nytt från Clare! :D

Jag förbeställde min graphic novel från BookDepository för många veckor sedan. Den skickades i onsdags, så jag hoppas att jag får den i veckan :) Längtar!

Jag får upp den på både Bokus och Adlibris när jag söker? ISBN 9780316465816. (Jag kan nog inte länka för då ser du nog inte min kommentar, de brukar nog hamna i din skräpmapp om det är länkar i dem?)

Jag har inte beställt jubileumsutgåvan (än), men den är på min önskelista inför min födelsedag om ett par veckor :)

Svar: Klart man söker på ISBN. :D Så kan det bli när man skriver inlägg lite för snabbt utan att tänka efter. Och jag inser ju även nu att den inte finns med under City of Bones, utan under The Mortal Instruments. Man skall helt klart inte skriva ett inlägg när man är lite stressad.
Så STORT tack för det tipset, hittade boken nu.

Jubileumsgåvan är helt fantastisk! Fick hem mitt exemplar redan förra veckan och det finns så mycket smått och gott i den så man hittar nya saker hela tiden. :D

Funderar starkt på att köpa graphic novel. Men kan ju även önska mig den i julkapp/födelsedagspresent. Skall se vad jag bestämmer mig för.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Magdalena

Publicerad 2017-11-18 22:33:50

Haha, näää man får visst skriva inlägg även om man är stressad! :D Hellre ett slarvigt inlägg man kan justera lite i efterhand, än inget inlägg alls -- tveklöst! :)

Jag fick hem graphic novel-boken för ett tag sedan, men har faktiskt inte börjat läsa den än. Bara bläddrat lite som hastigast. Vi hade träff med vampyrbokcirkeln i veckan, så jag behövde prioritera andra böcker för tillfället. Men nu, så! :)

Den ser jättefin ut, men kvaliteten känns lite... hur ska jag säga? Billig, ganska låg kvalitet på materialet? Själva teckningarna och allt annat verkar toppen, så jag kan inte låta bli att tycka att det är lite synd att inte pappret, trycket och bindningen lever upp till samma standard...

Jag fyller år idag, men fick ingen jubileumsutgåva så jag skickar iväg en beställning själv nu istället :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej