Semester och mindre uppdateringar

Publicerad 2017-07-17 07:00:00 i Bloggen,

Som ni kan läsa i rubriken så planerar jag att ta en liten semester från bloggen under veckan som kommer. Detta beror främst på att jag tänkt roa mig på Dansbandsveckan tillsammans med familj och vänner.
 
Detta innebär att jag inte kommer att ha så väldigt mycket tid till att hinna blogga. Eller ens se veckans avsnitt av Shadowhunters!! :( Vilket jag är lite ledsen för, då jag sett framemot avsnittet. Då förstår ni kanske även att det inte blir någon recension av avsnittet på tisdag. Men jag kommer att tidsinställa ett inlägg så att ni kan lägga eran röst på hur bra avsnittet var och kommentera och/eller diskutera avsnittet som vanligt.
 
I nuläget är jag inte riktigt säker på när jag kommer att vara tillbaka hemma och kunna se avsnittet, men kanske under helgen. Då kommer ni även att få trailer och släppta klipp till avsnitt 2x17 - A Dark Reflection som vi kan se nästa vecka 25 juli på Netflix.
Det kan dock hända att jag får en kort stund över och att jag då snabbt lägger upp ett inlägg, men förvänta er inte det.
 
Jag hoppas att ni inte kommer misströsta allt för mycket av detta, då jag också känner att jag behöver en lite kort paus från bloggen (tar en del tid, ork och energi för att hitta nyheter 365 dagar om året) för att få lite ny energi till att fortsätta vara eran #1 svenska blogg om allt som har med Shadowhunters och Cassandra Clares böcker att göra. :D
 
Jag skall se om det kanske kan bli några tidsinställda inlägg, med lite roligt innehåll istället.
 
För nu säger jag hej då i en vecka!
 

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2017-07-17 09:52:01

Ha en trevlig semester! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-17 11:10:21

Ville bara säga att jag älskar bloggen och uppskattar alla inlägg du lägger upp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej