Hemma igen & sammanfattning av veckan

Publicerad 2017-07-22 17:41:14 i Bloggen, Shadowhunters,

Jag är ÄNTLIGEN hemma igen! Har haft en bra semester med massa sol, skratt, musik och god mat. Men nu är det oerhört skönt att vara hemma igen.
 
Det betyder även att jag SNART inom några minuter efter att jag har skrivit klart detta, äntligen kommer se veckans avsnitt av Shadowhunters. Det är en av de saker som jag har längtat mest efter.
 
Upptäckte snabbt att det ju typ var den sämsta veckan för mig att åka iväg, då det varit både ett nytt Shadowhunters avsnitt och San Diego Comic Con, där vi fått reda på en hel del saker.
 
Jag skall under kvällen idag och även under morgondagen försöka ge er det mesta av det som har släppts.
 
Några av er följer kanske Shadowhunters sociala medier konton och vet om det mesta men för att göra en snabb sammanfattning av veckan och om de olika inlägg som ni kommer att få:
  • Trailer till nästa veckas avsnitt 2x17 - A Dark Reflection
  • Klipp till nästa veckas avsnitt
  • Sarah Hyland kommer att spela Fédrottningen (The Seelie Queen) i avsnitt 2x19 och 2x20 om jag inte läste fel
  • Ett klipp med Sarah och Alberto från avsnitt 2x19
  • Alisha Wainwright - Maia kommer att vara en av huvudkaraktärerna i säsong 3
  • Shadowhunters säsong 2B Comicon trailer
  • Bilder, klipp och intervjuer från SDCC
  • Bilder från 2x18
  • Shadowhunters har släppt en officiell EP med musik från serien - bl.a. två låtar av Alberto Rosende.
Som ni ser så finns det en hel del godsaker att se framemot. Men först som sagt det nyaste avsnittet av Shadowhunters. Hoppas att ni inte har något emot att jag inte skriver någon recension av veckans avsnitt, då det finns en hel del annat att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej