Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2017-07-13 14:46:01

Jag tyckte vissa av proglamledarna gjorde ett dåligt jobb där ärligt talat. Typ att säga att de kommer att få fina bebisar, smekmånadsskämt, osv. Det kunde ju bli riktigt dålig stämning där. Jag hade inte varit helt nöjd om jag varit Dom.🤔

Annars, är du medveten om att dina "omröstningar" (t.ex. där man kan ge antal runor) inte syns i mobilen? I alla fall inte på min android. När jag använde datorn finns de där men har aldrig sett formuläret via mobilen..

Svar: Håller med. Vissa av frågorna var lite för mycket och lite personliga kan jag tycka. Dom ser nästan livrädd ut mot slutet av intervjun... "Vilka frågor kommer de ställa här näst?" liksom.
Ja, jag vet att bl.a. omröstningarna inte fungerar på mobilen. Är samma med inbäddade tweets som tydligen inte heller fungerar. Har något med blogg.se och deras mobilversion att göra.
Skit irriterande rätt utsagt. Har väntat ett tag på att de skall fixa det men det verkar de tydligen inte göra.
Jag skall se om jag kan fixa det från mitt håll istället.

themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej