Shadowhunters 2B - vilket avsnitt var bäst?

Publicerad 2017-08-22 14:48:30 i Shadowhunters, Säsong 2,

Tyvärr är det ju inget nytt Shadowhunters avsnitt denna veckan, men ni behöver inte vara ledsna för det, för jag har gjort iordning en omröstning ändå för er att svara på.
 
Är superglad över det gensvaret jag fick på förra veckas avsnitt som jag tror kom upp i ett rekord med antalet svarande för hur bra ni tycker att avsnitten är. Om jag får tid så kommer jag att redovisa era svar för varje avsnitt, i ett kommande inlägg.
 
Då det tyvärr inte finns något nytt avsnitt för er att reflektera över så får ni däremot lägga er röst på vilket avsnitt av Shadowhunters 2B som ni tycker var det bästa.
 
Om ni inte kommer ihåg vad alla avsnitt handlade om, kan ni ju alltid se om avsnitten på Netflix eller kolla in den avsnittsbeskrivning för säsong 2 som jag har satt ihop.
 
 
Om ni mot förmodan inte kan se omröstningen hittar ni den även HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej