The Mortal Instruments officiella målarbok nu till försäljning

Publicerad 2017-04-23 19:23:03 i Merchandise, The Mortal Instruments,

 
Den officiella The Mortal Instruments målarboken finns nu till försäljning.
 
Målarboken innehåller 45 helt nya illustrationen gjorda av Cassandra Clares väninna Cassandra Jean.
Illustrationerna är allt ifrån New York Institutets stora salar, till de glimmrande glasbyggnaderna i Alicante, från djupet av Benstaden till feernas skog.
 
Målarboken innehåller även textcitat från vissa utvalda scener från The Mortal Instruments.
 
Målarboken kan bl.a. köpas från följande e-handlare:
 
Bokus - 98kr.
Adlibris - 153kr (verkar dock bara gå att bevaka den än så länge)
 
Hos Simon och Schuster kan ni se några av illustrationerna från boken.
 
-------
Någon av er som älskar att måla som inte kan vänta på att få börja färglägga några av era favoritkaraktärer?
Hade jag en större och djupare plånbok med lite mera pengar i, så skulle jag inte tveka, men vill hellre ha Lord of Shadows, som släpps nästa månad, så det får bli prioriteringar helt enkelt.
Men i framtiden så kommer jag absolut att ha även denna bok hemma.

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2017-04-23 21:12:56

Du kan väl skriva till bokförlaget och fråga om du skulle kunna få ett recensionsexemplar? (Alltså en gratis bok mot att du skriver en ärlig recension här på bloggen.)

Du har ju en jättefin och välbesökt webbplats, nog tror jag säkert att de skulle vilja att du skrev en recension av målarboken här :)

Svar: Åh, ja det är ju en bra idé skall kolla upp det. Tack för tipset! :D
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2017-04-24 16:30:35

Jag ska lätt köpa den sen någon gång när man får pengar över.
Vilken skillnad det var på pris på dom :O

Svar: Jag vet, jag tycker också att det är väldigt konstigt med den stora prisskillnaden. Kan väl förstå att det skiljer någon krona, men så mycket är väldigt märkligt. Då är det inte bara jag som ser den som en måste-ha-grej-med-TMI i framtiden. ;)
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej