Bloggen firar 4 år!

Publicerad 2016-06-30 13:08:57 i Bloggen,

 
Idag har bloggen funnits av och till i uppdaterad form i 4 år!
 
Kan inte fatta att det redan har gått 4 år. Jag vill främst ta detta tillfälle i akt att tacka alla er som dagligen besöker bloggen, även om den inte har varit speciellt uppdaterad på senaste tiden. Men det är pågrund av er som jag har försökt att hålla bloggen igång.
 
Även om jag i vissa perioder inte alls har haft någon lust att leta upp nyheter (det är det jobbigaste med att driva en blogg) så har jag ändå försökt att varje dag ge er någonting så att ni inte tror att bloggen gått i graven, för det vill jag inte.
Speciellt inte nu när jag vet att det framöver kan bli lite mera att skriva om när inspelningarna av säsong 2 drar igång i juli. Dock får vi vänta tills 2017 innan vi får se de nya avsnitten, men inspelningarna ska hålla på till i november så förhoppningsvis så kanske bloggen blir lite mera levande under de kommande månaderna.
 
Är det något speciellt som ni vill läsa om här i bloggen?
Någon skådespelare som ni vill att jag skriver mer/mindre om?
Skicka då gärna en liten kommentar eller skriv ett mejl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej