Trasig dator - mindre med uppdateringar

Publicerad 2016-07-25 16:13:49 i Bloggen,

Tyvärr så kommer det bli lite mindre med uppdateringar ett tag framöver då jag har råkat haft sönder skärmen på min dator. Klumpigt, jag vet, men jag hoppas att det är något som kan fixas snart. Tills dess kommer jag endast via min mobil skriva inlägg om det är något viktigt som händer med främst Shadowhunters.

Jag hoppas att ni har förståelse för min situation och varför inga nyheter eller annat kommer upp så ofta som det har gjort tidigare.

Detta betyder även att jag inte lika lätt har tillgång till alla mina källor, då även dessa är på datorn.
Vill ni kontakta mig om något som hänt som jag ännu inte skrivit om, kan ni helst göra det via bloggens Facebook-sida, som ni hittar i menyn till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej