Hjälp till bloggen under min semester?

Publicerad 2016-07-04 21:58:54 i Bloggen,

Tänkte bara förvarna er om att jag kommer att dra iväg på en liten mini-semester från onsdag 6 juli till söndag 10 juli. Det betyder att bloggen troligen inte kommer att bli uppdaterad alls under den tiden, OM det inte finns någon av er läsare som har lust att hjälpa mig att blogga?
 
Det inkluderar:
* Att leta upp nyheter om Shadowhunters, skådespelarna och böckerna av Cassie
* Att möjligen lägga upp dagens bild/GIF
* Att se om skådespelarna har varit på några event och lägga upp bilder från det
* Att se om Cassie har lagt upp något nytt citat från någon av de kommande böckerna.
 
Om det finns någon vänlig själ där ute som känner att ni gärna vill testa på att blogga (genom blogg.se) så tveka inte att skicka iväg ett e-mail.
Om det även finns någon som kanske skulle vilja hjälpa mig att blogga framöver, från augusti/september och resten av året, så kan ni också höra av er.
 
Jag har på sistone nämligen känt att jag inte har haft tid eller energi till att främst leta upp nyheter, och om det finns någon där ute som är intresserad av och känner lust och har (framförallt) tid till att leta upp nyheter och annat så vore jag tacksam om du/ni vill hjälpa mig under hösten/vintern att blogga.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2016-07-07 23:35:59

Jag tycker du gör ett alldeles fantastiskt jobb, och du förtjänar absolut att ha semester i lugn och ro! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej