Kat McNamaras kärleksfulla meddelande till fans och övriga i Shadowhunters-teamet

Publicerad 2015-06-26 18:10:11 i Katherine McNamara/Clary, Shadowhunters,

Kat McNamara (Clary i Shadowhunters) tog hjälp av Instagram för några dagar sedan för att berätta för oss fans hur lycklig hon är över att ha fått chansen att få spela Clary Fray i den kommande TV-serien.
 
https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/11378483_789356111180598_736110750_n.jpg
There are certain times in your life when you are truly happy. This is one of those times for me. This role is such a dream job and I'm so thankful to be a part of this show. From the cast to the crew to the creatives, I count myself lucky to be a part of the team. The passion and care every person is putting into this project is truly going to make it something special. I am reminded of this every day on set. Huge thanks to all of you as well for the love and support - I cannot wait to share this journey with you. xx ➰ @shadowhunterstv @abcfamily
 
Översättning:
Det finns ett antal tillfällen i livet då du verkligen är lycklig. Detta är en av dessa gånger för mig. Denna roll är verkligen en dröm och jag är så lycklig över att vara en del av serien. Från skådespelarna till de övriga som är involverade i serien, känner jag mig lycklig över att få vara en del i detta team. Den passion och den omsorg som varje person lägger på detta projekt kommer verkligen att göra det till något speciellt. Jag påminns om detta varje dag jag är på inspelningen. Ett stort tack till alla er för er kärlek och support - Jag kan inte vänta på att få dela denna resa med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej