Hjälp mig utforma bloggens nya design

Publicerad 2015-06-01 14:44:37 i Bloggen,

Det kommer vara ganska mycket som händer under juni. Bl.a. så släpps Fallna Änglars Stad i mitten av månaden, inspelningarna av Shadowhunters kommer att fortsätta och denna bloggen fyller 3 år den 30 juni och det tänkte jag fira med att lansera en helt ny design som jag har jobbat med ett tag.
 
Jag tänkte nu involvera er läsare i designarbetet och jag vill därför höra med er vad ni tycker är bra och mindre bra med den designen som är nu.
Alltså vad ni vill ha kvar från den designen som ni ser nu och vad som ni inte tycker skall vara kvar.
 
Är det någonting som ni vill ha mer info om i sidomenyn? Någon info som ni INTE tycker behövs som är där nu?
 
Skriv i detta inlägg allt ni kan komma på.
 
Eller så kan ni genom omröstningen klicka i de förslag (ni kan välja flera) som ni tycker är bäst, eller skriva in något eget.
 
 
 
Vore oerhört snällt om ni alla läsare klickar i minst ett förslag, vill ju att designen skall passa er så bra som möjligt. Det är ju ändå ni som läser den varje dag!! ;) jag skriver ju bara inläggen.
 
Under månaden kommer jag att ge er små glimtar av hur den nya designen kommer att vara. Ni får redan nu följande bild på hur bakgrunden kommer vara:
 
https://cdn3.cdnme.se/4159715/9-3/bakgrund_runor_555f2c8f2a6b226ba8873c4c.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej