Fallna Änglars Stad finns nu till försäljning

Publicerad 2015-06-05 15:41:00 i Fallna Änglars Stad, Stad av Aska-bok, Stad av Glas-bok, Stad av Skuggor-bok, The Mortal Instruments,

 
Äntligen... Dagen som ni har väntat på är äntligen här då Fallna Änglars Stad, den fjärde boken i The Mortal Instruments serien finns nu att köpa i diverse bokhandlar och på andra ställen där böcker säljs.
 
Har ni ännu inte läst boken, eller om ni gärna vill läsa den på svenska, alla ni som tidigare bara har läst den på engelska så kan ni alltså nu köpa boken.
 
Fallna Änglars Stad kan ni bl.a. köpa via följande sidor:
Bokus - 132 kr (E-bok: 119kr)
CDON - 149 kr (E-bok: 129kr)
Adlibris - 132 kr (Kan ännu bara bevakas)
 
De tidigare böckerna i serien Stad av Skuggor, Stad av Aska och Stad av Glas finns nu som storpocket om det är några av er som vill köpa även dem. ;)
 
Stad av skuggor:
Adlibris - 81 kr
Bokus - 91 kr
CDON - 89 kr
 
Stad av Aska:
Adlibris - 81 kr
Bokus - 91 kr
CDON - 89 kr
 
Stad av Glas:
Adlibris - 81 kr
Bokus - 91 kr
CDON - 89 kr
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-06-07 17:03:17

Hej!
Vore roligt om du höll en tävling där du lottade ut några exemplar av Fallna Änglars Stad, liknande den du hade tidigare i år fast då med Järnprovet. ☺ Även någon av de engelska TMI/TID böckerna vore ett bra pris. ☺

Svar: Jag skall prata med min kontakt på Bonniers och höra om jag kan få lotta ut några böcker. Fallna Änglars Stad skall jag nog kunna lotta ut.
Tror det kan bli svårt att lotta ut någon av TID böckerna då de inte ges ut av Bonniers, men jag skall se om jag kan få till en tävling av någon av de svenska böckerna.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej