Kat McNamaras svar från twitterchatten

Publicerad 2015-07-22 09:00:00 i Katherine McNamara/Clary, Shadowhunters,

 
Kat McNamara (Clary) svarade igår på fansens frågor via en twitterchatt.
 
Här får ni en liten sammanfattning av de svar som Kat gav oss. Eftersom det var otroligt många frågor och svar, så har jag valt att endast fokusera på de svar som har med serien och inspelningen av Shadowhunters att göra:
  • Har du kul med Dom när ni spela in Clace scener? Jag har SÅ himla kul när jag jobbar med Dom! Vi bråkar med varandra nästan hela tiden mellan scener...
  • Hur var det att träffa Cassandra Clare? Att träffa Cassie var undebart! Jag var nästan mållös ibland! Hon är så roligt dock!
  • Vad älskar du mest med Clarys personlighet? Hennes styrka och hennes lojalitet till sina vänner.
  • Vad ser du framemot i den första säsongen av Shadowhunters? Det finns SÅ mycket som jag ser framemot i den första säsongen, men det mesta av det är STORA spoilers!
  • Har du sett Harry Shum Jr.(Magnus Bane) dansa än? Harry dansar hela tiden på inspelningen. Han är helt amazing.
  • Clace (Clary & Jace) eller Climon (Clary & Simon)? Jag måste vara neutral i Clace vs. Climon debatten... Ni kan kalla mig Schweiz.
  • Vad älskar du mest med Shadowhunters teamet? Hur passionerade alla är när det kommer till serien. Det syns.
  • Vem är skojaren på inspelningen? Det är utan tvekan Dom Sherwood!
  • Vilken scen har varit din favorit att spela in hittils? Varje scen är mer spännande än den förra och har flera utmaningar. Om jag säger något skulle jag spoila det!
  • Vad var det första du gjorde efter att du fick reda på att du skulle spela Clary? Jag övervann min mållöshet och köpte ett smartphone skal med en runa på.
  • Hur är kemin mellan Harry och Matthew Daddario (Alec)? Harry och Matt har kul tillsammans! Dem är de perfekta Malec (Magnus & Alec). Jag kan inte vänta på att ni skall få se det.
  • Skulle du vilja leva i Shadowhunters världen? Om jag hade vänner som Jace, Simon, Magnus och Lightwoods, skulle jag absolut vilja leva i deras värld!
  • Vad har du och Clary gemensamt? Jag är envis och lojal som Clary och jag lär mig att vara lika modig som hon.
  • Vad älskar du mest med att spela in Shadowhunters? Att få ge liv till denna värld tillsammans med så många underbara och passionerade människor!
  • Kan du beskriva Clary och Simons vänskap? Jag älskar vänskapen mellan Clary och Simon - det är starkt och komplext. Alberto Rosende (Simon) och jag har det så underbart tillsammans i våra scener. Jag älskar att deras förhållande är baserat på lojalitet och förtroende.
  • Tycker du att Dominic Sherwood är en bra Jace? Dom är en underbar Jace - han tillför så mycket till karaktären.
  • Är Alberto so rolig och underbar som han verkar? Alberto är en miljon gånger med rolig och underbar! Han är en av mina favoritpersoner.
  • Hur är ditt förhållande med Maxim Roy (Jocelyn) under inspelningen? Jag älskar, älskar att jobba med Maxim! Vi har haft så mpnga mor-dotter prat under inspelning!
  • Vad älskar du mest med Shadowhunters världen? Jag älskar balansen mellan humor, fara och kärlek.
  • Vad är det bäst och sämsta med Dom? Det bästa - att ha en gammal vän att spela mot. Det sämsta - att man hela tiden blir rädd och utsatt för skämt.
  • Vad är det bästa med att vara en del av Shadowhunters? Att jag får lära mig från och dela denna underbara resa tillsammans med underbara människor.
  • Vilken karaktär skulle du vilja vara och varför? MAGNUS BANE! Han är fantastisk och han har de häftigaste skorna.
  • Har Clary och Jace kysst än? Nej, Clace har inte kyssts än.
  • På en skala från 1 till fantastiskt, hur underbart är det att spela Clary Fray? Det är underbart. Det är ett drömjobb. Jag är så tacksam.
  • Vilket avsnitt spelar ni in nu? Vi håller nu på att spela in avsnitt 6.
  • Hur är dynamiken mellan Clary och Izzy? Dynamiken är bra - den är annorlund än i andra serier!
  • Vad gillar du mest med Clace? Hur de är varandras styrkor när de behöver det som mest.
  • Ser du framemot att få träffa Sebastian? Jag ser SÅ mycket fram emot att få träffa Sebastian! Vi får hålla tummarna för att Shadowhunters kommer att komma till den delen av storyn!
 
Ni kan läsa alla frågor och svar av Kat på twitter via hashtaggen #AskKat.
Ni kan även läsa de flesta av frågorna och svaren på Shadowhunters officiella hemsida.
 
Kat avslutar chatten med att säga att vi skall hålla utkik då en ny twitterchatt kommer att hållas inom kort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej