Ingen som vill gästblogga?

Publicerad 2015-07-08 17:47:00 i Bloggen,

Jag skickar ut frågan igen till er kära läsare om det finns någon som under 2 veckor kan tänka sig att gästblogga, då jag kommer att vara utomlands.
 
Ni kan läsa i det tidigare inlägget om krav och liknande.
 
Det är okej om det inte finns någon som vill, men jag tänkte ändå att det vore bra om minst 1 person har lust att gästblogga så att jag inte lämnar bloggen helt ensam i 2 veckor.
 
Ni kommer dock att få några tidsinställda inlägg med dagens bild och GIF osv. men det är inte så jättekul för er att läsa om det i 2 veckor. Därför eftersöker jag nu någon som kan hålla koll på TMI- och Shadowhunters-världen och skriva om det kommer upp något nytt.
 
Så om du känner dig sugen... Ansök gärna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej