Planer för bloggen under 2015.

Publicerad 2015-01-01 15:36:32 i 53 fakta, Bloggen, Shadowhunters, The Mortal Instruments,

Gott Nytt 2015. Känns konstigt att skriva det.
 
Ett helt nytt år, med en massa spännande saker som kommer att hända inom TMI-världen vilket jag skrev om igår.
I bloggen kommer det även att hända en del saker.
 
Troligtvis kommer det upp en ny design under året, jag tänkte dock vänta tills vi vet om det blir en tv-serie för att utforma hela designen utifrån den.
Får se om jag orkar vänta så länge. Annars kanske det blir en design som är lite mera fokuserad på böckerna. Har inte bestämt än så vi får se hur det blir.
 
Utöver det så hade jag tänkt att köra en 365-fakta om skuggjägare, men har inte lyckats att hitta så många så det blir istället 53-fakta. En ny för varje vecka under det kommande året. Jag hoppas att ni skall uppskatta det. Eftersom vi redan är inne på vecka 1 så kommer första i kväll eller i morgon.
 
Fortsätter nog även med Månadens fråga. Har ju fungerat helt okej hitills.
 
Beroende på lite hur det blir med TMI tv-serien så kan det tänkas att jag börja att fokusera på skådespelarna som kommer att vara med i den och att jag därför inte kommer att skriva så mycket om skådespelarna som var med i TMI filmen.
Detta kommer ju bero på om det blir en tv-serie eller inte. *Håller tummarna*
Jag hoppas att ni inte kommer att vara allt för sura på mig för det, men jag kan heller inte skriva om alla skådespelare, jag har helt enkelt inte tid till det. Jag tar ett definitivt beslut om detta när vi får reda på hur det blir med tv-serien.
 
Tror inte att jag har så många fler planer för bloggen annat än att jag skall försöka att uppdatera varje dag. Kan väl bli mitt nyårslöfte till er.
Som alltid får ni gärna komma med förslag på vad jag kan skriva om/vad ni vill läsa om i bloggen.
 
bildkälla

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-01-01 18:31:50

Vore jättekul om du åtminstone ville fortsätta uppdatera om Lilly Collins och Jamie Campbell Bower även om det blir nya Clary & Jace i TV-serien. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej