Julkalender 2015 - Lucka 1

Publicerad 2015-12-01 08:00:00 i Julkalender,

Jag tänkte fortsätta traditionen med en julkalender precis som jag har haft de senaste två åren.
Dock kommer den att bli annorlunda i år, då jag pågrund av tidsbrist helt enkelt inte har hunnit med att skriva någon fanfic. I stället skall jag försöka att hinna med att varje dag fram till julafton lägga upp en bild, som kommer att ha med luckan att göra. Vad den kommer att innehålla får ni reda på genom att klicka på bilden som kommer att leda er till en sida där ni har möjlighet att köpa en eller flera av Cassandra Clares böcker.
 
Böcker är det som årets julkalender-tema kommer att vara. Det kommer att bli länkar till böcker som ni känner till, t.ex. olika versioner av TMI, eller böcker som ni kanske inte visste att Cassandra varit med och skrivit.
 
Jag hoppas att ni kommer att uppskatta julkalender i denna form.
 
Klicka på bilden för att se vad dagens lucka innehåller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej