Stunts träning för Shadowhunters skådespelarna

Publicerad 2015-08-25 18:35:00 i Alberto Rosende/Simon, Dominic Sherwood/Jace, Katherine McNamara/Clary, Matthew Daddario/Alec, Shadowhunters, Video,

Shadowhunter skådespelarnas stunt-tränare laddar upp en hel del videor från olika tränings tillfällen.
 
Här får ni några videor där vi kan se Alberto, Dom och Kat som testar på olika stunts som vi kanske kommer att få se i något avsnitt av serien.
 
 
 
McG har delat denna video av Matt som gör ett eget stunt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-26 10:57:05

Har en jätte viktig fråga!! Jag har precis tänkt att köpa alla TMI böcker, men sen kom jag på att Cassandra Clare ska släppa böckerna 'igen' med nya designs, och jag vet inte om dom nya kommer komma ut på svenska böcker så jag vet inte om jag ska köpa den 'gammla' designen??? Vill verkligen köpa den nya men vet ju inte om den ens kommer ut på svenska.. Vet du nåt??

Svar: Tyvärr så vet jag inte om det svenska förlaget planerar att släppa böckerna på svenska med de nya omslagen. Jag kan fråga min kontakt på bokförlaget, så återkommer jag med svar när jag fått något från henne.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Lovis

Publicerad 2015-08-27 18:15:02

Det skulle vara jätte bra!! Skulle du kunna e-maila mig när du vet någonting? Jag heter [email protected]

Svar: Jag skickar ett e-mail till dig så fort jag har fått svar. Min kontakt skulle kolla med förläggaren på bonnier och återkomma till mig så fort hon vet något. Då meddelar jag dig direkt.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Lovisa

Publicerad 2015-09-16 21:14:46

Hej igen!!Tänkte bara kolla om du har fått något svar från din kontakt än? :)

Svar: Hej! Nej, jag har inte hört något från henne.Men däremot har jag för mig att jag läste någonstans att de böckerna med nytt omslag bara kommer att säljas i USA.
Som det ser ut nu så kommer nog inte de svenska böckerna att få det omslaget, tyvärr.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Lovisa

Publicerad 2015-09-20 11:17:46

Okej vad synd, men tack då vet jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej