Matthew Daddarios svar från twitterchatten

Publicerad 2015-08-19 10:00:00 i Emeraude Toubia/Isabelle, Matthew Daddario/Alec, Shadowhunters,

 
Matthew Daddario som kommer att spela Alec Lightwood i tv-serien Shadowhunters höll igår en twitterchatt där fansen fick ställa frågor till honom om allt mellan himmel och jord.
 
Jag har summerat chatten och ni kan nedan läsa de svar som berör Shadowhunters. Alla frågor och svar kan ni hitta på Shadowhunters officiella hemsida.
 
Beskriv Harry Shum Jr. med tre ord: Smart, Dansar, Jobbar hårt.
På en skala från 0-10, hur bra skådespelare är Dom Sherwood? 10. Det är alla som är med i serien.
Har du gett någon av skådespelarna något smeknamn? Jag kallar Emeraude för Hermana Basura.
Vad är det bästa med att jobba med Shadowhunters? Allt är så underbart, men jag älskar de slagsmål som är koreograferade.
3 ord som beskriver Kat? Solsken, Leenden och Röd.
Vilka andra karaktärer skulle du vilja spela i Shadowhunters? Andra än Alec, Magnus verkar vara den mest roliga karaktären att spela. Kanske Valentine.
Vilka 3 ord skulle du använda för att beskriva Dom Sherwood? Bråkmakare, irrande, rar person.
Vad gillar du med Alec? Har du något gemensamt med Alec? Vi är båda envisa. Jag är mindre besvärlig.
Hur är det att ha Emeraude som din syster? Emeraude är den tredje bästa systern som jag någonsin haft.
Vem har dem bästa skämten? Du eller Dom? Jag är en miljon gånger roligare än Dom. 
Om du kunde byta kropp med vem som helst av skådespelarna, vem skulle du välja? Kat eller Isaiah självklart.
Är du glad över att du är anledningen till att Alecs popularitet har gått skyhögt under de senaste månaderna? Bara om folk ser på serien och att den entusiasmen fortsätter.
Vad skulle du permanent döpa Simons band till? Alec säger att dom borde kalla sig själva "dumma mondäner som slår på instrument och irriterar mig" bandet.
Vad är det svåraste med att jobba med Shadowhunters och varför? Det kan vara väldigt mycket jobb ibland. Men, jag har det lättare än Kat och Dom! De jobbar nästan varje dag.
Vad tycker du är coolast, Izzys piska eller Alecs pilbåge? Alecs båge. Sorry Izzy.
Vilket djur skulle du vilja ha som sidekick om Shadowhunters hade djur istället för en parabati? Jag skulle vilja ha en stor och gammal elefant som sidekick.
Vad är det bästa med Magnus lägenhet? Det bästa med Magnus lägenhet är vyn över Manhattan.
Hur många säsonger av Shadowhunters vill du att det skall bli? Sex. Säg åt era vänner att titta!
Om du var tvungen att dejta en annan kändis, vilken skulle det vara? Slå ihop Dom, Kat, Em, Alberto, Harry och Isaiah och sätt dem i Alans kropp.
Vad gillar du mest med Alec? Han är rakt på sak och ärlig.
Hur lång är du, på riktigt? Längre än Dom, och det är allt som räknas.
Efter chatten delade McG följande bilder på syskonen Lightwood:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej