Frågestund

Publicerad 2015-08-22 15:03:04 i Bloggen,

 
Det var ett tag sedan jag hade en frågestund senast, så varför inte dra igång en NU!
Bloggen har fått en massa nya läsare (Superkul) och några av er är kanske nya till Skuggjägare-världen och några av er har fastnat för länge sedan.
 
I vilket fall så har ni nu möjlighet att fråga mig i stortsett vad ni vill som berör bloggen, jag som skriver i bloggen, Cassandra Clare, The Mortal Instruments, Shadowhunters tv-serien, skådespelare, Cassies andra böcker m.m.
 
Ni kommer att ha till Söndag nästa vecka, den 30 Augusti på er att ställa frågorna så kommer jag att den efterföljande veckan att svara på dem i några inlägg, beroende på hur många frågor som kommit in.
 
Det är dock några frågor som jag redan nu kan ge er svaren på och som ni inte behöver ställa:
  • Jag vet INTE när The Infernal Devices böckerna kommer att släppas på svenska. Om och när jag får reda på det av min kontakt på Bonnier, som ger ut böckerna på svenska, så kommer jag givetvis att skriva om det här i bloggen.
  • Shadowhunters kommer att börja visas i början av 2016 i USA på kanalen ABC Family.
  • Jag vet INTE om eller när Shadowhunters kommer att visas på TV i Sverige. Det är dem som äger Kanal 5 som kommer att besluta det och som i sådana fall kommer att visa serien här i Sverige. Detta bestäms mycket längre fram.
Utöver dessa frågor så får ni alltså fråga i stortsett vad som helst.
Ni kan skriva en kommentar till detta inlägget eller så kan ni skicka era frågor via email.
 
Fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej