Sorry för dålig uppdatering!!

Publicerad 2014-10-11 22:00:16 i Bloggen,

 
Sorry för att jag inte har skrivit något på ett bra tag, vilket beror på lite olika anledningar:
 
  • Det har inte funnits så hilma mycket att skriva om, om just TMI/Cassandra Clares böcker.
  • Jag har haft datorproblem, sitter just nu på en provisorisk dator (och en långsam sådan), i väntan på en ny fräsch dator. :)
  • Datorproblem betyder tyvärr oxå att jag har förlorat alla mina bokmärken och länkar till TMI sidor, som jag lånade information ifrån. Som ju fanns på den andra datorn.
  • Jag har inte heller haft så stor lust att blogga om böckerna, troligen på grund av att det inte finns så mycket att skriva i nuläget. En bloggpaus kände jag var behövlig. 
 
Det verkar som att några av er i alla fall vill att jag fortsätter att blogga, så vad vill ni helst läsa om?

Kommentarer

Postat av: Shailene Woodley

Publicerad 2014-10-12 20:27:59

Hej! Om du är ett fan av skådespelerskan Shailene Woodley, så kika in min nya blogg om henne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej