Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2014-05-26 19:17:50

Har du beställt COHF? I sånnafall vart? Jag har beställt min på CDON.COM! Har du någon aning om vad leveranstiderna är???

Svar: Jag har också beställt via CDON. Jag hade hoppats att de skulle skicka boken idag, då det står på deras hemsida att de vid förhandsbeställningar skickar boken så att den skall komma fram den dag den släpps. Tror inte det kommer att ske i detta fallet.
Det kan iof. ha något att göra med att det är röd dag i morgon i UK, och att releasen av COHF har blivit framflyttad en dag för dem, vilket även påverkar leveransen av boken till cdon.

Jag har sett att de på produktsidan för COHF har skrivit att leveranstiden är 5-15 dagar!! Och det är väl det antalet dagar det tar för boken att levereras till cdon, sedan tar det nog ytterligare några dagar innan den kommer hem till dig.

Förhoppningsvis så kommer vi få boken denna vecka, men tyvärr vet jag inget mer.
Det är ju även kristi himmelsfärd dag till torsdag, alltså en röd dag = ingen post. Kanske att vi måste vänta tills i slutet av nästa vecka.
Men åh, det kommer bli så j*vla länge att vänta på boken. Hoppas, hoppas att den kommer imorgon eller i övermorgon.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej