Jag är tillbaka + Magisterium nyheter?

Publicerad 2014-06-30 19:30:56 i Magisterium,

I'm back!
Det verkar inte som att det har hänt så värst mycket i TMI världen när jag varit borta, vilket ju känns skönt, då ni inte har missat något heller.
 
Jag har tittat igenom att sidor jag brukar besöka för att hitta TMI-info och vad det verkar som så finns det i stortsett inget att skriva om som rör TMI istället är det första boken från Magisterium-serien; The Iron Trial som är Cassandras nästa projekt som hon kommer att ge oss snippets m.m ifrån. 
 
Vill ni även att jag lägger upp inlägg med nyheter som handlar om The Iron Trial?
 
 
 
The Iron Trial är en bokserie som riktar sig till främst barn i åldrarna 8-12 år. Serien kommer att handla om några ungdomar som är studenter vid Magisterium, en skola för dem som har anlag för magi.
Cassandra Clare har skrivit boken och kommer att skriva de följande böckerna i serien tillsammans med Holly Black.
Ni kan läsa första kapitlet från boken HÄR!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej