Dåligt med nyheter & gästbloggare

Publicerad 2014-06-16 17:39:24 i Bloggen,

Som ni nog har märkt så har jag inte skrivit/ lagt upp något på ett tag, vilket beror delvis på att det inte funnits något nytt med skuggjägare att skriva om och jag har varit sjuk, är lite bättre idag, men inte helt frisk än. Jag har därför inte haft ork eller lust att lägga upp något.
 
Om 1 vecka drar jag iväg på semester och då kommer jag troligen inte att blogga något på en vecka.Jag kommer troligen inte att ha så mycket tid och begränsat med internetuppkoppling.
 
Därför tänkte jag nu höra om det är någon av er läsare som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att blogga under nästa vecka? Det är främt om det kommer upp något viktigt inom TMI-världen, om Cassandra Clare eller någon av skådespelarna lägger ut något intressant. Givetvis går det också bra att bara lägga upp en dagens bild/gif och/eller en visste du att... Om du har annat som du också vill skriva om så går givetvis även det bra.
 
Om det är någon som är intresserad kan ni mejla till [email protected] eller skriva en kommentar till detta inlägget.(jag ser helst att ni skickar ett email)

Du kommer i sådana fall att bli gästbloggare och väljer att vara det så länge som du vill. (även efter nästa vecka)
Du som ansöker skall ha möjlighet att minst en gång om dagen lägga upp något på bloggen under hela nästa vecka (23-30 juni).
Du skall vara bekant med bloggverktyget på blogg.se och veta hur man lägger upp nya inlägg med bilder/gifs (jag har inte tid att lära upp någon ny)
Du skall givitvis vara intresserad av att blogga och självklart vara ett TMI-fan.
 
Jag ser framemot att få Din ansökan ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej