Vad vill ni se i bloggen under 2015?

Publicerad 2014-12-30 15:39:01 i The Mortal Instruments,

2014 börjar att lida mot sitt slut och snart är det dags att ta tag i 2015.
I morgon på nyårsafton kommer ni att få en liten årskrönika över vad som har hänt i TMI-världen under 2014.
 
Den stora frågan är vad ni, läsare, vill läsa om i bloggen under 2015?
Även om det är jag som skriver en massa inlägg, så är det ni som läser dem och kommenterar osv. Hur kul det än må vara att driva en blogg, så är det för er läsare som jag gör det, utan er skulle inte bloggen finnas kvar.
 
Jag har några egna planer på vad jag skall göra i bloggen under 2015, det kommer ni att få reda på mer i ett kommande inlägg, men eran åsikt är lika mycket värd.
 
Vill ni att jag skall fortsätta som förut, att lägga upp det som jag hittar på olika TMI-sidor? Eller vill ni att jag skriver mera om något särskilt?
 
Vill ni läsa mindre om något som jag skrivit om tidigare? Eller vill ni att jag skall börja skriva om något som jag kanske inte alls har skrivit om tidigare? Vad är det som gör att ni gärna kommer tillbaka och läser bloggen varje dag?
 
Jag vill gärna veta både allt som ni tycker är bra med bloggen och allt som ni tycker är mindre bra.
 
När ni nu ändå läser det här, så kan ni passa på att klicka er in i kommentarsfältet och skriva något kort om hur ni vill att bloggen skall vara under 2015.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej