Vad vill DU vet om skuggjägare-världen?

Publicerad 2014-04-18 16:19:10 i Bloggen,

GLAD PÅSK!
 
Det är lite lågt på nyhetsfronten just nu, så jag tänkte vända mig till er kära läsare och höra om ni vill att jag skriver om något speciellt. Så istället för att bara lägga upp ett inlägg med dagens bild/GIF, så blir det info eller "visste du att..." eller nått sånt.
Jag hade tänkt köra någon vecko-grej och kanske förklara lite saker inom skuggjägare-världen lite närmare. Men jag vill ju gärna veta vad det är som NI vill veta.
 
Det kan vara allt från någon karaktär som ni kanske inte vet något om, till någon bok, nått om Cassandra Clare eller hennes böcker eller liknande.
Allt som det går att skriva något om i ett inlägg helt enkelt.
 
Om DU har några funderingar eller förslag, skriv det i en kommentar eller släng iväg ett e-mail till [email protected]
 
Alla förslag mottages tacksamt. :D
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-04-18 18:08:45

det hör inte till tmi eller nåt men jag undrar om du har sett divergent eller läst böckerna/boken?
om du har, vet du då när filmen kommer ut i sverige?

tacksam för svar :) och jag gillar verkligen din blogg, följer den dagligen!

Svar: Jag har läst alla tre divergent böckerna, superbra måste jag bara tillägga. ;) Jag har däremot inte sett filmen än. Filmen kommer att komma ut i Sverige 30 April och då borde den visas på de flesta biograferna över landet.
Tack så jättemycket. Superglad att jag har trogna följare ;)
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Linnea

Publicerad 2014-04-18 22:21:53

Hej!
Jag skulle vilja att du skriver lite mer om skådespelarna i filmen. Jag vet att du ibland lägger ut bilder när de är på event och sånt. Men jag skulle vilja att du skriver mer deras nya projekt, om de gör nya filmer, lite mer info om vad de gör liksom.
PS. Älskar din blogg besöker den varje dag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej