Info om fjärde TMI-boken - City of Fallen Angels

Publicerad 2014-04-22 19:00:54 i City of Fallen Angels, TMI-fyra-bok, The Infernal Devices, The Mortal Instruments,

 
Jag har fått ganska många frågor/kommentarer om ifall jag vet när fjärde boken (City of Fallen Angels) släpps på svenska. Jag vill börja med att klargöra att jag inte har något som helst med att göra om och när boken/böckerna släpps på svenska, det är det svenska bokförlaget som bestämmer det.
 
För att svara på era frågor om när boken släpps på svenska. Jag har inte fått någon information eller sett någon information om när den fjärde boken kan tänkas att släppas på svenska. Så fort jag vet något så kommer jag givetvis att skriva om det här i bloggen eftersom det verkar som att ni väldigt gärna vill veta detta. Så fort jag vet något så kommer även ni få veta det.
 
Det är givetvis kul att ni är så intresserade och verkligen vill veta när fjärde boken kommer att släppas. Men som sagt, jag har inget med bokförlaget att göra och jag kan inte styra om vare sig när boken/böckerna kommer att släppas eller inte.
Jag kan däremot framföra era kommentarer/frågor/etc. till min kontakt på Bonnierförlagen som förhoppningsvis kan svara på dem bättre än vad jag kan.
 
Jag hoppas att ni blivit nöjda med detta svar, vilket är det enda som jag kan ge er just nu.
 

 
För er som har frågat om framtida svenska översättningar av The Infernal Devices böckerna så finns det tyvärr inga planer i nuläget på att släppas dem böckerna på svenska. Tills vidare så får ni läsa dem på engelska.
 
 

Kommentarer

Postat av: Vampire Diaries

Publicerad 2014-04-22 22:21:14

Hej, vet inte om ni såg det. Men jag har lagt till er på båda bloggarna nu :)

Svar: Jag har oxå lagt till båda dina bloggar nu.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Micaela

Publicerad 2014-10-04 17:25:13

Har du framfört frågor till Bonnierförlagen? För jag undrar fortfarande. Vill verkligen att resten ska komma ut på svenska, annars kommer jag aldrig att kunna läsa :(

Svar: Kommer inte riktigt ihåg din fråga. Men jag har fått bekräftat av min kontakt på förlaget att alla TMI böcker skall släppas på svenska. Dock är det oklart när de släpps.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej