The Shadowhunter's Codex - Special edition

Publicerad 2013-10-24 22:17:00 i The Shadowhunter's Codex,

Fick en fråga som jag tänkte var bättre att svara på i ett inlägg, då fler kanske undrar samma sak.
 
Frågan var: Var kan man beställa special edition av boken??
 
 
 
Jag beställde mitt exemplar av boken via Book Depository där kostade den 280 SEK.
Den finns även på Amazon för 30 dollar.
 
Vill ni beställa den via någon svensk sida så finns den på adlibris där kostar den 293 SEK.
 
Den finns säkert även på andra boksidor. Vill ni testa några andra sidor kan ni söka efter boken med dess ISBN-13 number (978-1442496828).

Skillnaden mellan special edition och de "vanliga" är följande:
 
This special edition of The Shadowhunter’s Codex is complete with lush and luxurious detailing that highlights its historic importance. The book is nestled in a gorgeous soft-touch slipcase with foil and embossing on the case. Inside is the book itself, also soft-touch and foiled, with gilt edges, a golden headband, and a golden ribbon—perfect for a studying Shadowhunter to mark their place. It’s as much a work of art as a training manual.

Den har även:

has four-color endpapers and 92 pieces of interior art.”

källa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-24 22:26:08

Kan man köpa special edition av boken på någon svensk sida??

Svar: Ja, jag hittade den nu på adlibris. Kolla in denna länken: http://www.adlibris.com/se/bok/the-shadowhunters-codex-9781442496828
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Elin

Publicerad 2013-10-25 15:36:54

Hej! Älskar din blogg! Har en fråga som jag skulle bli vääääldigt tacksam ifall du svarade på.

När kommer City of Bones ut på swefilmer?

:):) ha det bra! :D <3

Svar: Eftersom jag inte har något med swefilmer att göra så kan jag inte alls svara på när den kommer att läggas upp där. Däremot vet jag att den finns på andra sidor att se streamad, men dom är det inte undertext på filmen.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej