Stad av Aska är här!

Publicerad 2013-10-16 14:17:37 i Stad av Aska-bok, The Mortal Instruments,

 
 
Stad av Aska kan äntligen läsas för er som inte läst den på engelska än.
Via Bokus och Adlibris kan man dock fortfarande endast förhandsboka Stad av Aska, men den kommer att skickas inom 2-5 vardagar. Däremot kan ni köpa den och läsa som e-bok, då den redan har släppts i det formatet.
 
Just nu kan ni köpa Stad av Aska via Bokus för endast 115 kr, om ni har Medmera-kort (ordinarie pris är 127 kr).
E-boken kan också köpas via Bokus, den kostar 107 kr.
 
Ni kan även köpa den via Adlibris, där står dock inget datum om när den kommer att släppas i bok-form. Men ni kan förhandsboka den. Stad av Aska via Adlibiris kostar 126 kr.
E-boken som ni också kan köpa via Adlribis, även den verkar redan finnas där och kostar 103 kr.
 
Någon av er som tänker köpa den på Svenska? eller nöjer ni er med att endast läsa den på engelska?
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-16 20:49:34

Vet du om dom kommer byta skådisarna till nästa film om det kommer någon mer???

Svar: Nej, tyvärr så vet jag inte det. Allt beror troligen på om skådespelarna har tid att spela in Stad av Aska, om och när det blir. Vi får hålla tummarna för att det blir de samma.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Jag

Publicerad 2013-10-17 13:50:55

Vad är de som gör att den säger datum boken ska släppas på men den tydligen inte gör. Jag köpte eller förboka mitt ex denn12/10 men dem har inte skickat den än. Är de nytt datum igen då boken ska släppas?

Svar: Enligt Bokus så skulle boken ha släppts igår 16/10, men tydligen kan man fortfarande endast förhandsboka den. Vilket är väldigt konstigt. Enligt Bonnier Carlsen (bokförlaget som släpper boken i Sverige), så skall Stad av Aska finnas till försäljning senast 25/10 så jag vet inte om de har flyttat fram releasedatumet. Du kan ju annars ta kontakt med dem som du förhandsbokade hos och fråga när boken tänker skickas. Tyvärr så vet jag inte mer än detta, man tycker ju att om de skriver ett releasedatum att boken skall släppas då. Det är faktiskt väldigt dåligt av dem.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Jag

Publicerad 2013-10-17 14:53:29

Tack för svar! Ja det är faktiskt dåligt, ångrar att jag väntat blir att läsa den på engelska istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej