"Shadowhunter Chronicles" - kalender - December killar

Publicerad 2013-10-21 18:14:49 i Cassandra Clare, Kalender 2014, The Dark Artifices, The Infernal Devices, The Last Hours, The Mortal Instruments,

Cassandra Clare har delat den sista bilden från "Shadowhunter Chronicles" kalendern med killar från alla hennes serier The Mortal Instruments, The Infernal Devices, The Dark Artifices och TLH.
I denna bild, gjord av Cassandra Jean, får vi se alla killarna som har snöbollskrig.
 
 

December boys!

Cassandra JP: I have finished December!

Me: I see you have drawn a homoerotic snowball fight.

CJP: It says Merry Winter Holidays to me.

Cassandra Jean lade till följande:

Making the simplest tasks homoerotic is kind of my thing.

From the top left going clockwise: James, Jace, Will, Jaime, Julian, Mark, Jem, Matthew, Magnus, Alec, Raphael and Simon (shoving a snowball in Raphael’s face. REVENGEEE!!)

källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej