"Shadowhunter Chronicles" - tjejkalender - December

Publicerad 2013-12-28 17:24:04 i Cassandra Clare, The Dark Artifices, The Infernal Devices, The Last Hours, The Mortal Instruments,

Som ni kanske kommer ihåg så jobbade Cassandra Clare tillsammans med sin vän Cassandra Jean på en skuggjägare-inspirerad kalender och nu har Cassandra Clare delat den sista bilden som är på alla tjejer från alla skuggjägare serier; The Mortal Instruments, The Infernal Devices, The Dark Artifices och kommande serien TLH.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Daria

Publicerad 2013-12-29 01:02:27

Hej jag har frågan vart ifrån fick ni den här mus märket. På min blogg har jag en mustasch men skulle vilja ha ensådan som ni har.. :) tacksam för svar

Svar: Jag har fått tag på den via följande adress som jag lagt in i stilmallen till bloggen: http://media.tumblr.com/17cf93de8fe110fec763e6189d71ed01/tumblr_inline_mfmz21C9gN1qjgipg.png
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Daria

Publicerad 2013-12-29 12:27:28

Jag tänker på Angelic Power :D Skulle bli så tacksam asså <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej