Ny layout!

Publicerad 2013-12-31 20:24:34 i Bloggen,

Som ni kan märka så har bloggen fått ett nytt utseende.
Den gamla hade ju nästan ett år på nacken, så jag tyckte det var dags.
 
Jag hoppas ni skall gilla det nya utseendet som är lite annorlunda jämfört med den gamla. Den här har lite mera färg och står ut lite mera jämfört med den gamla.
 
Borta är även bildspelet som tidigare fanns längst upp. Istället får ni nöja er med en bild istället, som matchar färgerna i layouten.
 
Som ni ser har jag valt att ha kvar samma bakgrund, då jag fortfarande tycker att den passar in. Men troligen kommer den att bytas ut mot omslaget till City of Heavenly Fire när vi väl får se det.
 
Om ni tycker att ni saknar något, eller om något ser konstigt ut får ni gärna kontakta mig och meddela detta så att jag kan fixa till det.
 
Som sagt, jag hoppas ni skall gilla detta nya utseende på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej