Emeraude Toubias svar från twitterchatten

Publicerad 2015-07-29 09:00:00 i Emeraude Toubia/Isabelle, Shadowhunters,

 
Emeraude Toubia (Isabelle Lightwood) hade igår sin twitterchatt. Ni får i detta inlägg en kort sammanfattning av några av de frågor och svar som Emeraude fick och svarade på.
 
Då det blev ganska många frågor så har jag valt att fokusera på de som är relaterade till Shadowhunters serien.
 
Hur är det att använda Izzys piska? Izzys piska är väldigt farlig... men ROLIG!!!
Kan du beskriva Izzy med 3 ord? Tre ord... Jag älskar Izzys styrka, passion och kärlek.
Är Matthew Daddario (Alec) oerhört rolig eller är han bara normalt rolig? Matthew är den storebror som jag aldrig haft!
Hur är det att arbeta tillsammans med Kat McNamara (Clary)? Kat är så vänlig, jag älskar henne! Hon har överraskat mig ett antal gånger med små gåvor!
Vilken är din skådespelar parabati? Kat McNamara!
Vad har du gemensamt med Isabelle? Vi båda älskar passionerat.
Känner du att Izzy har gett dig något? Ja! Izzy har redan visat mig så mycket!
Vad är ditt förhållande med de andra skådespelarna i Shadowhunters? Vi är som en stor familj! Dem känns alla som mina bröder och systrar!
Vilken är din favoritruna? Min favoritruna är KÄRLEKS runan.
Vad älskar du mest med Izzy? Du får inte säga hennes kläder. mmmm hur mycket hon älskar sina bröder!!
Vilket är ditt favorit område på Institutet? Mitt favoritområde på Institutet måste bli Isabelles sovrum :)
Vad betyder det för dig att vara en del av Shadowhunters? Det är en dröm som går i uppfyllelse att få vara en del av Shadowhunters.
Vilka 3 ord beskriver Alberto (Simon) bäst? Tre ord som beskriver Alberto: omtänksam, rolig, generös.
Vilken accesoar är din favorit från Isabelles garderob? Min favorit accesoar är Izzys orm armband.
Gillar du att göra scener där du slåss? Att göra scener där vi får slåss är underbart... Speciellt med Isabelles piska.
Vilken var den första skådespelaren från Shadowhunters som du träffade? Den första skådespelaren som jag träffade var Alberto.
 
Ni kan läsa alla frågor och svar från chatten på Shadowhunters officiella hemsida.
 
Emeraude delade även följande bilder under chatten:
https://pbs.twimg.com/media/CLBpBkoVAAAn5Rv.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej