Köp/ Förhandsboka Magisterium: The Iron Trials

Publicerad 2014-09-01 14:42:09 i Magisterium,

 
Magisterium: The Iron Trials, Cassandra Clare och Holly Blacks nya ungdomsserie släpps om bara några dagar.
Det verkar som att man redan nu kan köpa och förhandsboka boken, som är planerad att släppas den 9 september.
 
Boken kan i sverige köpas via Bokus, Adlibris och CDON. Priserna varierar mellan de olika sajterna.
 
OBS!!! Boken kan än sålänge bara köpas på engelska. När och om böckerna planeras att släppas på svenska finns det ingen information om i nuläget. Men jag skriver om det så fort jag får reda på något om det.
 
Bokus:
Inbunden - 163kr.
Häftad - 125kr.
E-bok - 101kr.
 
Adlibris:
Häftad - 129kr.
Inbunden - 181kr.
Inbunden - 125kr.
 
CDON
E-bok - 179kr.
Inbunden - 119kr.
Pocket - 89kr.
Inbunden - 159kr.
 
Boken finns även att köpa via amazon. Det brukar alltid vara lite billigare, men frakten till sverige kan bli ganska dyr. Däremot kan boken köpas som e-bok och läsas via Amazons olika appar och till kindle.
 
Ni kan kolla in alla olika format som finns av boken via amazon om ni är intresserade av att köpa boken via dem.
 
Någon av er som har tänkt sig att köpa boken?
 
 

Kommentarer

Postat av: Gaia Morgenstern

Publicerad 2014-10-05 21:09:25

Jag känner absolut för att läsa den serien, och kul att den bara finns på engelska!! För då blir jag tvungen att läsa den på engelska! Jag undrar bara, är det en skuggjägar serie?

Svar: Haha, ja så kan man ju se på det. Kan väl tänkas att den släpps på svenska i framtiden, men vet inte om det finns några planer på det just nu. Det är inte en skuggjägare serie, däremot handlar det om magi, liknande Harry Potter, men det är helt olika berättelser.
Jag tycker absolut att du skall läsa den första (och hittills enda släppta) boken i serien, för den är sjukt bra.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej