Stad av Fallna Änglar släpps preliminärt i juni 2015

Publicerad 2014-10-24 21:10:27 i City of Fallen Angels, Fallna Änglars Stad, The Mortal Instruments,

 
Äntligen lite information till er som väntar på svenska översättningen av fjärde delen i Mortal Instruments serien, som troligen kommer att få namnet Stad av Fallna Änglar.
 
Tjejen som driver facebooksidan The Mortal Instruments - Swedish Fanpage, mejlade mig med informationen som hon har fått från den svenska översättaren till böckerna, och enligt honom så kommer fjärde boken troligen att släppas i juni 2015.
 
Förhoppningsvis så får vi mer information om exakt datum snart, tillsvidare så håller vi alltså juni som premliminärt datum/månad.
 
Jag har försökt att ta kontakt med svenska bokförlaget som har gett ut dem andra böckerna, men jag har inte fått något svar från dem angående Stad av Fallna Änglar än. När jag får det och om det är annan information än den som ni får idag, så kommer jag givetvis att skriva om det.
 
Jag vet att ni är ganska många som har väntat på att få läsa fjärde boken på svenska, så jag hoppas att ni blir glada över att boken kommer att släppas, även om det är några månader dit.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej