4 Dagar kvar till Queen of Air and Darkness

Publicerad 2018-11-30 19:51:06 i Queen of Air and Darkness, The Dark Artifices,

Alltså shit det är BARA 4 dagar kvar nu!! Svårt att fatta att vi ÄNTLIGEN är inne i December snart.
 
I Queen of Air and Darkness så kommer Kieran att träffa på Helen. Kieran kommer också att stöta på och känna igen Simon från deras förra möte som var för flera år sedan.
Det mötet kan ni läsa om i den sjunde novellen - Bitter of Tongue från serien Tales from the Shadowhunter Academy.

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2018-12-01 07:20:23

Jag fick mejl från Waterstones idag, de jag förhandsbeställde min kopia av QoAD från. "Unfortunately we are having difficulty completing your order."

:'( :'( :'(

Har mejlat dem för att försöka ta reda på vad som är fel och vad det innebär, kommer jag inte få min bok?

Snyft, snyft, snörvel,......... :'(

Jag vet ju att ni som läser här med all sannolikhet förstår varför jag blir så ledsen, tack för att ni lyssnar <3

Svar: Va?? Nej!! Men det kan ju inte vara sant!
Det kunde de inte ha märkt tidigare? Så att du hade kunnat avboka och beställa från något annat ställe?

Alltså shit.. Jag hoppas att de kan lösa det på något sätt för dig.
Jag har i alla fall ÄNTLIGEN kunnat beställa mitt ex från Bokus - som är billigast i Sverige. Men den lär ju dock inte hinna fram innan tisdag så det lutar starkt åt att jag får köpa e-boken ändå.

Håller verkligen tummarna för att det kommer att lösa sig för dig med så att du kommer att få boken - snarast!
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej