Shadowhunters Halloween specialavsnitt i Oktober

Publicerad 2018-05-17 21:30:48 i Isaiah Mustafa/Luke, Shadowhunters, Säsong 3, Video,

Shadowhunters kommer få ett Halloween specialavsnitt i Oktober, enligt sajten Hiddenremote.
I en nyligen släppt video där vår egen Luke (Isaiah Mustafa) är Freeforms tomte nämner han kort att Shadowhunters kommer få ett Halloween Avsnitt:
 
 
Denna nyhet kom även igår vid Freeforms upfronts (ett reklamevent för att visa upp, vad verkade som, kanalens nya serier) där de visade upp en bild på Shadowhunters skådespelarna tillsammans med texten "Ett 3-kvällars event". Men just vad "ett 3-kvällars event" betyder är oklart just nu, men i ett pressmeddelande från Freeform så skall det framgå att det är 1 avsnitt, men hur detta spelar in med "3 kvällar" är fortfarande oklart.
 
Kan vara 1 nytt Shadowhunters avsnitt, 3 kvällar i rad (alltså 3 nya avsnitt på en vecka, vilket låter lite osannolikt), kan också vara 1 Shadowhunters avsnitt och sedan 2 avsnitt av två andra Freeform-serier som också har Halloween avsnitt. 
 
Vi kan hoppas att det är ett extra Halloween avsnitt, som alltså inte är inberäknat i de 10 avsnitt som 3B kommer bestå av. Vilket betyder att vi skulle få 11 avsnitt under hösten.
 
Jag kommer givetvis att hålla er uppdaterade om detta.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2018-05-18 09:56:16

Vad tycker du angående den nya skådespelaren som Jonathan? Jag älskade Will Tudor som Sebastian men jag är väldigt öppen för Luke Baines också. Så himla synd att en del av fansen redan skriver elaka saker på Twitter. Det är ju inte ens officiellt ännu men finns bilder från inspelningarna.😊

Svar: Jag har sett de bilderna, och måste säga att jag är lite besviken på att det inte är Will Tudor som är Jonathan. Skulle gärna vilja veta anledningen till att de valde en annan skådespelare. Will var ju helt magisk som Sebastian.
Vet inte om jag har sett Luke Baines i något och kan därför inte uttala mig om honom som Jonathan. Förhoppningsvis är han bra. Hoppas bara inte på att det blir som med Anna Hopkings som Lilith, blek och inte alls bra i rollen.

Jag hoppas vi får ett officiellt uttalande/pressrelease snart där de meddelar att Luke kommer spela Jonathan, och jag kommer inte skriva något inlägg om det fören det blir "officiellt" då jag har valt att inte lägga ut paparazzibilder.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej