Shadowhunters 3x10 - Erchomai

Publicerad 2018-05-16 11:00:00 i Shadowhunters, Säsong 3,

Shadowhunters avsnitt 3x10 - Erchomai finns nu att se på Netflix. Avsnittet är även mittsäsongs-finalen av Shadowhunters säsong 3. När avsnitt 3x11 sänds är oklart i nuläget.
 
Min recension får ni förhoppningsvis inom kort.
 
Tveka dock inte att själva skriva era tankar om avsnittet i en kommentar eller att rösta på hur bra ni tyckte att avsnittet var. Om ni inte ser någon omröstning kan ni klicka HÄR för att komma till den.
 

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2018-05-16 16:27:04

3x11 kommer på Netflix 15 augusti. 😊

Svar: Ja, jag såg det på Netflix. Skönt att äntligen få ett datum för när det kommer tillbaka. :D
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-16 18:32:40

Varför kommer det iget nytt avsnitt nästa vecka?

Postat av: Anni-Li

Publicerad 2018-05-17 18:08:37

Alltså det är så mycket att ta in att jag knappt vet vart jag ska börja! Så mycket känslor! 😱 Först måste jag säga att jag bara älskar scenen med Simon och Rebecca! Så himla fint. En av mina favoritdelar i böckerna. Och när Simon pratade med sin mamma på sjukhuset! Och kan vara en hel del gravidhormoner, MEN tårarna sprutade! Och efteråt när izzy tröstade Simon. Gillar när skådespelarna får visa lite känslor. Och i sista avsnittet kändes det verkligen äkta! Jace reaktion där i slutet på att Simon tror att han har dödat Clary! Det var nästan så man hörde hur hans hjärta gick sönder!

Det har varit så mycket saker som har känts bara helt galet och jag har seriöst funderat över hur i hela fridens namn dom ska lösa det utan att helt förstöra fortsättningen. Jag förstod, eller jag förutsatte att de i alla fall inte är så dumma att de tar livet av Clary genom att ge hennes hjärta. Men jag hade inte väntat mig det där slutet! Först var det bara NEJ vad sjutton sysslar de med för något. Men samtidigt är jag inte helt emot idéen att det blir Clary i stället för jace. Ska bli spännande att se vart de tar det hela och hur mycket de följer boken.

Och det där med Magnus! Bytte han bort sin magi nu? Så många frågetecken och att man ska behöva vänta ända tills augusti för att få svar borde nästan vara brottsligt!

Över lag tycker jag det var en riktigt bra avslutning. en hel hög cliffhangers, frågetecken och oväntade vändningar och Kanske lite för mycket saker som hände men det här avsnittet får ändå full pott av mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej