Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2018-03-20 15:18:13

Åååh, snaaaart!! :D Jag är så himla pepp att jag håller på att explodera..! :D

Tusen tack för alla dina nedräkningsinlägg, det har varit jätteroligt att se dem dyka upp i flödet!

Vill återigen säga att allt ditt jobb med bloggen är såå himla superdupervarmt uppskattat, på alla sätt och vis! Önskar jag kunde skriva och uttrycka min tacksamhet oftare, men hälsan begränsar osv.

Hurra för ny säsong!! :)

Svar: Åh, tack så mycket att du uppskattar nedräkningen. Ahh, har svårt att fatta att vi SNART får se avsnittet.
Det är alltid så kul att läsa att du/ni uppskattar det jobbar jag gör med bloggen, även om det stundtals har varit dåligt med uppdateringar. Många styrkekramar till dig. <3
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej