Bortrest till 6 Juni!

Publicerad 2018-06-02 07:00:00 i Bloggen,

Hoppas ni har det härligt i vårat varma land och njuter av solen. Nu när det är så dåligt med uppdateringar kring Shadowhunters och Cassies böcker så passar jag på att dra iväg till London i några dagar. Hoppas på lika härligt väder där.
 
Jag kommer att vara bort fram till 6 juni - Sveriges Nationaldag ;) Vilket som ni kanske förstår innebär att ni inte kommer att få några uppdateringar här på bloggen förens jag är hemma igen.
Om det är något superviktigt som händer, som att vi får ett besked kring en eventuellt 4:de säsong av Shadowhunters, så kommer jag att försöka att skriva något om det. Men annars så tar jag ett kort break från bloggen och hör av mig igen när jag åter är på svensk mark och efter ett besök på Warner Brothers - Harry Potter Studio Tour. :p Är så himla exalterad över att få åka dit så ville bara att ni skulle veta det ;)
 
Hej då så länge!
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2018-06-03 03:40:19

Ååh, va' härligt med semester! Harry Potter Studio Tour låter helt fantastiskt, lyckos dig :) Ha det så himla skoj!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2018-06-05 08:18:59

Jag är så himla besviken att det slutar så här! Finns hur mycket som helst att berätta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej