69 Dagar kvar till Shadowhunters säsong 3B

Publicerad 2018-12-18 18:40:28 i Shadowhunters, Säsong 3,

Ni är några stycken som har frågat om jag har tänkt att göra en nedräkning till Shadowhunters säsong 3B och jag har tänkt på det i några dagar och bestämt mig för att jag nog gör en. Även om jag har mycket annat i livet att göra - men jag hoppas att jag skall ha tid att både skapa dessa och lägga upp dem varje dag fram till premiären.
 
Jag hade dock velat göra något annorlunda för den troligen sista säsongen, men jag har insett att jag inte kommer att ha den tid som krävs för att göra några avancerade bilder - så ni får bara en liknande som de jag har gjort förut. ;)
 
Har ni förslag på bilder eller karaktärer som ni vill skall ha en framträdande roll i nedräkningen - hojta till. Bilder från fotosessioner? reklambilder? karaktärsbilder? eller kanske bilder från tidigare avsnitt säsong 1 - 3A?
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2018-12-20 18:47:36

Hurra för nedräkning :) Jätteroligt! Jag har inga speciella önskemål -- enklast möjligt räcker absolut, tycker jag. Känn ingen press att måsta göra nåt mer än så, annat än om ifall du skulle råka få tid över nån gång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej