Queen of Air and Darkness - Releasedatum och omslag

Publicerad 2017-11-12 00:09:45 i Bilder, Cassandra Clare, Queen of Air and Darkness, Video,

 
Cassandra Clare deltar just nu på eventet YALLFest2017 där hon har pratat om sina böcker och även avslöjat när Queen of Air and Darkness, bok 3 i serien The Dark Artifices kommer att släppas och hur omslaget kommer att se ut.
 
Releasedatum för boken är 4 December, 2018.
 
Tyvärr finns det just nu endast bilder tagna under eventet, vilket betyder att det inte är den bästa kvalitén på dem, jag kommer därför lägga upp ett inlägg senare där ni får se det i bättre kvalité. Men i den inbäddade twitterbilden nedan kan ni i alla fall se hur omslaget kommer att se ut.
 
 
I videon nedan kan ni se filmklippet som visades i samband med avslöjandet.
Kavlitén är ännu inte den bästa, så ni får hålla till godo.

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2017-11-18 22:24:00

På sätt och vis roligt att ha ett datum att se fram emot, men för mig är det här datumet alldeles för långt bort för att jag ska orka känna pepp och entusiasm så långt i förväg, och under så lång tid... så jag väljer att hellre fokusera på andra böcker som ligger närmare i tid, så får jag återkomma till den här längre fram.

Men oavsett så ser jag absolut jättemycket fram emot att läsa Queen of Air and Darkness, en vacker dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej