Sarah Hyland har en gästroll i Shadowhunters

Publicerad 2017-06-06 18:42:35 i Dominic Sherwood/Jace, Shadowhunters, Shadowhunters/Övriga Skådespelare, Säsong 2,

Freeform gick igår ut med nyheten att Sarah Hyland, som vi kan se i serien Modern Family, kommer att ha en gästroll i Shadowhunters säsong 2B. Exakt vilken roll som Sarah kommer att spela i Shadowhunters, vill kanalen inte gå ut med ännu.
 
Sarah skall dock vara ett stort fan av Shadowhunters, vilket kanske inte är så konstigt då hennes pojkvän är Dominic Sherwood som spelar Jace.
 
Vem tror ni eller hoppas ni på att hon kommer att spela?
 
 

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2017-06-06 20:16:38

Jag gissar Aline eller någon i fehovet. Kanske inte drottningen då det säkert krävs mer än bara en gästroll. Hoppas vi får se henne snart. :)

Svar: Direkt när jag läste det så tänkte jag att hon nog är fedrottningen, men som du skriver så kanske den rollen är lite större än att bara vara en gästroll. Jag läste dock i en kommentar på en sida att hon är en allt för bra skådespelerska för att bara ha en jätteliten roll. Så det är möjligt att hon kommer att spela någon av de lite större bokkaraktärerna.

Hur som helst så ser jag faktiskt framemot att få se henne i serien. Är dock inte så bekant med någon av hennes tidigare roller.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej