Kat & Emeraude på premiären av "Alice Through the Looking Glass"

Publicerad 2016-05-26 13:25:31 i Bilder, Emeraude Toubia/Isabelle, Katherine McNamara/Clary,

Jag ber om ursäkt för att bloggen har varit ganska inaktiv de senaste veckorna, men jag har som jag skrev i ett tidigare inlägg, skrivit ett examensarbete som tagit all min tid.
Men nu är arbetet inlämnat och jag hoppas och tror att jag framöver skall ha betydligt mer tid till att blogga. ;)
------------------------------------------------
Nu till det som detta inlägg egentligen skulle handla om...
 
Kat McNamara (Clary) och Emeraude Toubia (Izzy) var den 23 maj på premiären av filmen Alice through the Looking Glass, som var i Los Angeles.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej