Isaiah Mustafas svar från twitterchatten

Publicerad 2015-09-03 18:58:00 i Isaiah Mustafa/Luke, Shadowhunters,

 
Isaiah Mustafa (Luke) höll igår en twitterchatt där han svarade på fansens frågor. I detta inlägg får ni några av frågorna, de som är fokuserade på tv-serien Shadowhunters och skådespelarna.
 
Om alla ni (från Shadowhunters) var med i en skräckfilm, vem skulle vara mördaren? Mördaren skulle vara en som vi alla känner och älskar. @MatthewDaddario
 
Hypotetiskt sett om Luke Garroway verkligen fanns och du stötte på honom. Vilket råd skulle du då ge till honom? Hypotetiskt så skulle jag ge honom det bästa råd han någonsin fått.
 
Om du kunde göra så att en karaktär från serien kom till liv för en dag vem skulle det vara? Luke Garroway.
 
Vilket är ditt favoritställe på inspelningsplatsen? Mitt favoritställe är the Jade Wolf.
 
Har du något smeknamn på någon av skådespelarna? Matthew Daddario kallar jag för Mateus.
 
Vad älskar du mest med Luke? Att jag är honom.
 
Vad är det mest pinsamma som har hänt dig på inspelningsplatsen? ...När min handuk trillade ner.
 
Vem skulle vinna en karaoke duell mellan Dom och Matt och dig själv? Dom skulle vinna.
 
Favoritbok av TMI serien som du har läst hittills? Stad av Glas.
 
Vem har finast ögon? Definitivit Kat McNamara.
 
Om Luke, som är polis, fick göra en ny lag vilken skulle det vara? Om Luke fick göra en ny lag... Då skulle jag göra fredag till nedomvärldarnas dag (Downworlder Day).
 
Vem är den konstigaste av er skådespelare? Frågan är, vem av oss är inte den konstigaste? Vi är alla lite "whoooohooo"
 
Vad gillar du mest med Luke? Att Luke hedrar det märke (polismärket) han bär.
 
Hur fick du reda på att du skulle spela Luke? Jag fick reda på att jag skulle spela Luke genom att läsa på twitter.
 
Vem var den första av skådespelarna som du träffade? Det var Matt och redan där hade han något bus på gång.
 
Hur är ditt förhållande med Alan (Valentine)? Det är bra... så länge han inte försöker att få Maxims (Jocelyn) uppmärksamhet.
 
Denna fråga har inget med Shadowhunters att göra. Men den är så rolig:
Vilken är den sista bilden som du tagit med din telefon?
View image on Twitter
 
De flesta av frågorna och svaren kan ni läsa på Shadowhunters officiella hemsida.
 
Isaiah publicerade följande bild på sig själv precis in chatten drog igång:
https://pbs.twimg.com/media/CN7TeILUcAAIqha.jpg
 
 Nästa twitterchatt blir med de som skriver manuset till Shadowhunters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej